Evenimentul se va desfășura cu participare fizică la


Hotel KRONWELL, Grand Hall

B-dul Gării nr. 7A, Brașov










Scopul Conferinței HR NEXT 2025



Pe 7 noiembrie 2025, HR NEXT devine locul unde se trasează direcțiile viitorului în resurse umane din România. Nu este doar o conferință – este spațiul în care liderii devin inspirația și partenerii de drum.


Tema anului: „Inovație, Leadership și Digitalizare” – pentru un HR care nu doar ține pasul cu schimbarea, ci o transformă într-un avantaj pe care alții îl vor simți abia peste ani.


HR NEXT 2025 aduce împreună:

  • Viziune și strategie – perspective aplicate direct de la lideri de top;
  • Inovații și tehnologii care schimbă jocul în HR, de la AI la automatizare și analize predictive;
  • Bune practici testate, gata de implementat în organizațiile complexe de azi;
  • Networking de calibru – conexiuni cu profesioniști și decidenți care construiesc viitorul.


Nu este un eveniment teoretic. Este un spațiu dinamic, în care fiecare sesiune, panel și conversație devin soluții aplicabile și contacte care pot transforma modul în care lucrezi.

Momente de la evenimentele organizate de noi



Organizat de

Cu participare de la

De ce nu poți lipsi?



Pentru că HR-ul de mâine nu se mai clădește pe metodele de ieri. La HR NEXT 2025 vei trăi în avans ceea ce mâine va fi deja standard. O singură zi îți poate oferi un avantaj competitiv pe care alții îl vor căuta ani întregi.






De ce să participi la HR NEXT 2025



  • Acces la viitorul HR-ului – Tendințele, tehnologiile și modelele de lucru care vor domina următorii ani. Vei ști exact ce să implementezi pentru a rămâne ancorat în viitorul resurselor umane.


  • Conexiuni care contează – Discuții directe cu directori de HR, antreprenori și lideri de business care pot deveni partenerii tăi strategici.


  • Perspective din afara zonei clasice de HR – Tehnologie, strategie de business, leadership, psihologie organizațională – elemente care îți pot redefini modul de lucru.


  • Exemple reale și soluții aplicabile imediat – Ceea ce afli azi poți pune în practică mâine, fără teorie complicată sau procese greoaie.


  • Un mediu de colaborare și inspirație – oameni ce colaborează și parteneriate ce se nasc natural.


HR NEXT 2025 nu este despre a asculta prezentări. Este despre a pleca acasă cu răspunsuri, idei noi, strategii, parteneri și un plan pe care îl poți folosi imediat în detrimental proceselor greoaie. Asta înseamnă HR NEXT!


Cei care nu sunt aici vor lucra după regulile celor care au fost. Iar tu vei decide dacă ești printre cei care le scriu sau cei care le urmează.

Taxa de participare

Apăsând pe butonul "Înregistrează-te" se va deschide formularul de înscriere. După completarea formularului veți primiți automat un mesaj de confirmare a înscrierii cu toate detaliile legate de plată și facturare. Facturile fiscale se emit pentru toți participanții în maxim 2 zile lucrătoare de la înscrierea și achitarea taxei. În momentul încasării taxei, primiți imediat un mesaj de confirmare a înregistrării plății și o confirmare a locului dvs. la HR NEXT alături de toate informațiile necesare.

350 RON + TVA

până în 15 Oct

  • Taxa de participare se achită prin transfer bancar, în baza facturii fiscale. Taxa de participare include accesul în sala de conferințe, coffee break și prânzul din data evenimentului. Taxa de participare NU include cazarea.

450 RON + TVA

după 15 Oct

  • Taxa de participare se achită prin transfer bancar, în baza facturii fiscale. Taxa de participare include accesul în sala de conferințe, coffee break și prânzul din data evenimentului. Taxa de participare NU include cazarea.

Agenda evenimentului

Agenda evenimentului poate suferi modificări până la data evenimentului

08:30

Accesul participanților în sală (până la 08:50)

09:00

Introducere și mesaje în deschiderea evenimentului

09:10

Corneliu BENȚE

Uniunea Națională a Experților în Legislația Muncii - UNELM

09:25

Alexandra CHIVU

Vicepreședinte Autoritatea pentru Digitalizarea României - ADR

11:00

Coffee break

12:15

Irina CRISTESCU

Employee Loyalty & Engagement Business Developer, PLUXEE România

12:45

Flavius ȚURCANU

Coach & Optometrist – Educația Vederii, București

13:15

Pauză dejun (bufet suedez) + networking

14:30

Diana LUPU

Non-EU Workforce & Immigration Compliance Consultant, Pagus Corporation

14:45

Decebal Leonard MARIN

Senior Trainer și Managing Partner la Corporate Dynamics

15:00

Tombola Evenimentului

LOCURI LIMITATE

(maxim 200 de participanți)


RECOMANDĂRI



Cazare în apropiere:

  • Hotel Kronwell (kronwell.com)
  • Hotel Victoria Bulevard (victoriabulevardhotel.ro) [~500m]
  • Hotel Qosmo (qosmohotels.com/ro) [~1500m]
  • Hotel City Center (hotelcitycenter.ro) [~2000m]
  • Pensiunea Ambient (pensiuneambient.ro) [~2000m]





Locuri de parcare în apropierea locației evenimentului:

  • Hotel Kronwell (B-dul Gării nr. 7A)
  • Parcare Gara Brasov (B-dul Gării nr. 1A) [~50m]
  • Parcare Sala Sporturilor Brasov (B-dul Gării nr. 9) [~200m]

Speakeri & Invitați Speciali

Petrică MUREȘAN

SSM.ro by CONSULTIA

Anca HAGIU

Accent People

Nick AVĂTĂJI

Psiholog organzițional

Corneliu BENȚE

Uniunea Națională a Experților în Legislația Muncii - UNELM

Aurel MIEROȘU

Director departament Dezvoltare Afaceri certSIGN SA

Alexandra CHIVU

Vicepreședinte Autoritatea pentru Digitalizarea României - ADR

Ovidiu TEODORESCU

CEO UCMS by AROBS

Cristea GHITA

Sales Manager, Walk15 România

Angelo GUDRUMAN

Consilier juridic - ITM Brașov

Irina CRISTESCU

Employee Loyalty & Engagement Business Developer, PLUXEE România

Flavius ȚURCANU

Coach & Optometrist – Educația Vederii, București

Mihai STANCA

CEO, Sincron

Decebal Leonard MARIN

Senior Trainer și Managing Partner la Corporate Dynamics

Viorica PĂCURAR

Head of Tied Agens Sales, NN

Cătălin DUȚU

Area Sales Manager, SIMAVI

Angel Edoardo Ruiz BUENROSTRO

Professor PhD- Universidad de Guadalajara, Mexic

Moderatori

Diana LUPU

Non-EU Workforce & Immigration Compliance Consultant, Pagus Corporation