De ce nu poți lipsi?



Pentru că HR-ul de mâine nu se mai clădește pe metodele de ieri. La HR NEXT 2025 vei trăi în avans ceea ce mâine va fi deja standard. O singură zi îți poate oferi un avantaj competitiv pe care alții îl vor căuta ani întregi.






De ce să participi la HR NEXT 2025



  • Acces la viitorul HR-ului – Tendințele, tehnologiile și modelele de lucru care vor domina următorii ani. Vei ști exact ce să implementezi pentru a rămâne ancorat în viitorul resurselor umane.


  • Conexiuni care contează – Discuții directe cu directori de HR, antreprenori și lideri de business care pot deveni partenerii tăi strategici.


  • Perspective din afara zonei clasice de HR – Tehnologie, strategie de business, leadership, psihologie organizațională – elemente care îți pot redefini modul de lucru.


  • Exemple reale și soluții aplicabile imediat – Ceea ce afli azi poți pune în practică mâine, fără teorie complicată sau procese greoaie.


  • Un mediu de colaborare și inspirație – oameni ce colaborează și parteneriate ce se nasc natural.


HR NEXT 2025 nu este despre a asculta prezentări. Este despre a pleca acasă cu răspunsuri, idei noi, strategii, parteneri și un plan pe care îl poți folosi imediat în detrimental proceselor greoaie. Asta înseamnă HR NEXT!


Cei care nu sunt aici vor lucra după regulile celor care au fost. Iar tu vei decide dacă ești printre cei care le scriu sau cei care le urmează.

Evenimentul s-a desfășurat cu participare fizică la


Hotel KRONWELL, Grand Hall

B-dul Gării nr. 7A, Brașov



Pentru a putea beneficia de un preț preferențial la rezervarea camerelor de hotel,

apelați +40 (743) 225 504 și specificați că veți participa la congresul SSM.


Momente de la evenimentele organizate de noi



Organizat de

în parteneriat cu

Taxa de participare

După completarea formularului de înscriere primiți automat mesaj. Facturile fiscale se emit pentru toți participanții în maxim 2 zile lucrătoare de la înscriere. În momentul încasării primiți un mesaj de confirmare a înregistrării la eveniment.

399 RON + TVA

până în 25 Oct

  • Taxa de participare se achită prin transfer bancar, în baza facturii fiscale. Taxa de participare include accesul în sala de conferințe, coffee break și prânzul din data evenimentului. Taxa de participare NU include cazarea.

698 RON + TVA

Pachet DUO

  • Pentru tine și partenerul tău de creștere! Taxa de participare se achită prin transfer bancar, în baza facturii fiscale. Taxa de participare include accesul în sala de conferințe, coffee break și prânzul din data evenimentului. Taxa de participare NU include cazarea.

499 RON + TVA

după 25 Oct

  • Taxa de participare se achită prin transfer bancar, în baza facturii fiscale. Taxa de participare include accesul în sala de conferințe, coffee break și prânzul din data evenimentului. Taxa de participare NU include cazarea.

Agenda evenimentului

Agenda evenimentului poate suferi modificări până la data evenimentului

08:30

Accesul participanților în sală (până la 08:50)

09:00

Introducere și mesaje în deschiderea evenimentului

09:10

Corneliu BENȚE

Uniunea Națională a Experților în Legislația Muncii - UNELM

09:25

Alexandra CHIVU

Vicepreședinte Autoritatea pentru Digitalizarea României - ADR

09:55

Aurel MIEROȘU

Director departament Dezvoltare Afaceri certSIGN SA

11:00

Coffee break

11:30

Angelo GUDRUMAN

Consilier juridic - ITM Brașov

12:00

Diana LUPU

Non-EU Workforce & Immigration Compliance Consultant, Pagus Corporation

13:00

Flavius ȚURCANU

Coach & Optometrist – Educația Vederii, București

13:15

Pauză dejun (bufet suedez) + networking

14:30

Decebal Leonard MARIN

Senior Trainer și Managing Partner la Corporate Dynamics

14:45

Irina CRISTESCU

Employee Loyalty & Engagement Business Developer, PLUXEE România

15:00

Bianca STAN

Digital Strategist & Co-Fondator MabIT & TakeIT

15:30

Raluca CULDA

Fondator Reinventează-te, trainer & consultant în dezvoltarea echipelor

LOCURI LIMITATE

(maxim 300 de participanți)

RECOMANDĂRI


Cazare la un preț preferențial

folosind codul "SSM2024":


  • Hotel City Center (www.hotelcitycenter.ro) [~50m]
  • Hotel Ambient (www.hotelambient.ro) [~300m]
  • Pensiunea Ambient (www.pensiuneambient.ro) [~100m]
  • Residence Ambient (www.residenceambient.ro) [~150m]




Locuri de parcare în apropierea locației evenimentului:

  • Hotel City Center (Traian Grozăvescu 4) [~50m]
  • Parcare Cobco (Iuliu Maniu 43) [~100m]
  • Parcare Mall AFI (Nicolae Dumitru Cocea 5) [~400m]
  • Parcare Centrul Civic (Mihail Kogălniceanu) [~400m]

Invitați

Petrică MUREȘAN

SSM.ro by CONSULTIA

Anca HAGIU

Accent People

Nick AVĂTĂJI

Psiholog organzițional

Leonard FIERARU

Founder & CEO at eduJOBS

Sergiu PENCIU

Expert în educație financiară

Corneliu BENȚE

Uniunea Națională a Experților în Legislația Muncii - UNELM

Alexandra CHIVU

Vicepreședinte Autoritatea pentru Digitalizarea României - ADR

Aurel MIEROȘU

Director departament Dezvoltare Afaceri certSIGN SA

Angelo GUDRUMAN

Consilier juridic - ITM Brașov

Ovidiu TEODORESCU

CEO UCMS by AROBS

Irina CRISTESCU

Employee Loyalty & Engagement Business Developer, PLUXEE România

Cristea GHITA

Sales Manager, Walk15 România

Flavius ȚURCANU

Coach & Optometrist – Educația Vederii, București

Cătălin DUȚU

Area Sales Manager, SIMAVI

Ioana PETREA

Senior HR Consultant, Rightfit

Decebal Leonard MARIN

Senior Trainer și Managing Partner la Corporate Dynamics

Raluca CULDA

Fondator Reinventează-te, trainer & consultant în dezvoltarea echipelor

Bianca STAN

Digital Strategist & Co-Fondator MabIT & TakeIT

Viorica PĂCURAR

Head of Tied Agens Sales, NN

Moderatori

Diana LUPU

Non-EU Workforce & Immigration Compliance Consultant, Pagus Corporation